SJ TheDaily - шаблон joomla Форекс

Informare de la Primăria Pitești pentru deținătorii de mijloace de transport
Recomandat

July 13, 2018
Scris de 

Începând cu data de 04 iunie 2018, contribuabilii (persoane fizice și persoane juridice) pot face rezervare (programare) online a datei și orei la care să se prezinte la ghișeu în vederea obținerii certificatului de atestare fiscală și/sau a scăderii din evidența fiscală a mijloacelor de transport.

Aplicația unde se poate face rezervarea este accesibilă pe site-ul Primăriei municipiului Pitești (www.primariapitesti.ro), secțiunea "SERVICII ELECTRONICE".

Rezervările online sunt procesate la 3 ghișee, astfel :

  • pentru persoane fizice și juridice: 2 ghișee, la sediul primăriei (str. Victoriei, nr. 24, intr. „B”, camera 46 - demisol) ;
  • pentru persoane fizice: 1 ghișeu, la centrul de încasare a impozitelor și taxelor locale situat în b-dul Republicii, bloc G1, parter-în incinta Centrului Cultural al Municipiului Pitești.

Precizăm că certificatul de atestare fiscală și/sau scăderea din evidența fiscală a mijloacelor de transport se poate face și fără programare online, direct prin prezentarea la ghișeu, cu precizarea că persoanele cu programare au prioritate la cele 3 ghișee.

 

 

507 Vizualizari

CONTACT: infoargesnews@gmail.com

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree