SJ TheDaily - шаблон joomla Форекс

PROGRAMUL DE FUNCȚIONARE AL CASIERIEI SEdC MIOVENI

December 21, 2018
Scris de 

S.Ed.C. Mioveni aduce la cunoștință tuturor abonaților că, în perioada sărbătorilor de Crăciun și Anul Nou, dispeceratul, echipele de intervenție precum și personalul care asigură buna desfășurare a proceselor de alimentare cu apă și preluare a apelor uzate, salubritate, ecarisaj, iluminat public, vor lucra în program normal. 


Apelurile către dispeceratul nostru (0736.202.067 și 0348/457.102) vor fi preluate non-stop, iar echipele de intervenție vor acționa prompt pentru remedierea disfuncționalităților survenite. Abonații care doresc să achite factura apă-canal în această perioadă trebuie să știe că programul de lucru al casieriei este următorul: 
Luni – Miercuri 24 – 26 decembrie ÎNCHIS
Joi, Vineri 27, 28 decembrie DESCHIS
Sâmbătă, Duminică 29, 30 decembrie ÎNCHIS
Luni – Miercuri 31 decembrie, 1 și 2 ianuarie ÎNCHIS
Joi 3 ianuarie DESCHIS
Începând de joi, 3 ianuarie, casieria și birourile societății vor relua programul de lucru normal.

CONTACT: infoargesnews@gmail.com

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree